• Ventilerende lichtstraten

  • Altijd op maat

  • Ook inclusief montage

  • Laagste prijs garantie

Bezorging

GLASvakwerk.nl doet er alles aan om uw (online) bestelling zo snel mogelijk bij u thuis te bezorgen. Onderstaand vindt u alle informatie over verzending, bezorging en retourneren.

Verzendkosten Nederland & België

Afhaaltoeslag € 19,95: Bij keuze "afhalen op locatie" (Venray, NL)
Verzendkosten € 120: Glastransport (in eigen beheer)

*M.u.v. de Waddeneilanden. Hierbij is sprake van een extra toeslag. Voor de actuele tarieven kunt u contact met ons opnemen. 

Leveringsdatum

GLASvakwerk doet er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. De daadwerkelijke levertermijn wordt is product afhankelijk en wordt vermeld op de product detailpagina. Nadat u een bestelling heeft geplaatst, wordt u per e-mail geïnformeerd over de leveringsdatum. U kunt ervan uitgaan dat wij u circa 5 dagen - voor het verstrijken van de levertermijn - per e-mail informeren over de beoogde leveringsdatum + dagdeel van levering.

Levertijd

U wordt in de e-mail met de leveringsdatum ook geïnformeerd over het specifieke dagdeel (ochtend of middag) waarin de levering (naar verwachting) plaats zal vinden. De chauffeur zal vervolgens circa 30 minuten voor levering telefonisch contact met u opnemen, om een seintje te geven dat 'hij of zij eraan komt'.

Afhalen

U kunt bij GLASvakwerk ook kiezen voor de verzendmethode 'afhalen'. Hierbij wordt uw bestelling klaargezet voor afhalen in Venray (5803 AN, Venray, Nederland). Wanneer uw bestelling (bijna) klaar staat, wordt er contact met u opgenomen om een afhaalmoment in te plannen. U kunt ervan uitgaan dat wij u circa 5 dagen - voor het verstrijken van de levertermijn - per e-mail contact met u opnemen om een afhaaldatum + tijdstip af te spreken.

Leverlocatie

Afleveradres bereikbaar voor vrachtwagen.

Het door u ingevoerde afleveradres dient bereikbaar te zijn voor een vrachtwagen (van ong. 18 meter lang). De meeste online bestellingen worden door onze transporteur bezorgd met een vrachtwagen van circa 10 meter lang, dit is standaard bij alle lichtstraten die inclusief montage besteld zijn. Mocht het door u ingevoerde afleveradres niet / lastig bereikbaar te zijn met een vrachtwagen, verzoeken wij om dit tijdens of direct na uw online bestelling (binnen 1 werkdag na uw bestelling) te melden. Dan kunnen we samen tot een geschikte oplossing komen.

In het geval het door u gewenste afleveradres niet of lastig bereikbaar is voor een vrachtwagen, wordt in samenspraak een afwijkend afleveradres gekozen waar uw online bestelling gelost wordt. Uiteraard zo dicht mogelijk bij de gewenste uiteindelijke bestemming.

Blijkt tijdens levering dat het afleveradres niet of lastig te bereiken is voor een vrachtwagen, zullen wij per direct telefonisch contact opnemen om een alternatief te bespreken. Geeft deze oproep geen gehoor en/of kan er geen passend alternatief gevonden worden, zal uw online bestelling niet afgeleverd worden en zijn de kosten voor een tweede verzending voor rekening van de koper.

Levering betreft de begaande grond.

De uitgangspositie van onze transporteur is altijd om uw bestelling zo dicht mogelijk bij het aangegeven adres te bezorgen. Aangezien uw bestelling veelal op pallets geleverd wordt, die eventueel gelost worden met een kooiaap of palletwagen, bepaald de transporteur per specifieke situatie tot in hoeverre dit mogelijk is. De specifieke situatie en het te berijden terrein is hierbij bepalend. Levering vindt altijd plaats op de begane grond.

Moet iemand de bestelling persoonlijk in ontvangst nemen?

Indien er niemand op locatie aanwezig is, zal de bestelling op de meest geschikte plek geplaatst worden. Indien u van te voren aangeeft dat er niemand aanwezig is, kunt u alvast de voorkeursplek aangeven, zodat de chauffeur hier rekening mee kan houden. Uiteindelijk zal de chauffeur op eigen inzicht de beste plek kiezen om uw bestelling te plaatsen. Tevens maakt de chauffeur hier een foto van.

LET OP: Indien er niemand aanwezig is om te tekenen voor een breuk- & krasvrije levering (standaard procedure), vervalt eventuele garantie op breuk / krassen. In dit geval controleert onze transporteur zorgvuldig en wordt er minimaal 1 foto gemaakt.